keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Anna mulle karkkisi sun, noi omenaremmit onko mun, lakritsisi voisin pitää. Anna mulle ufokarkkisi pois, se rakkautta ois!!!

Mä oon ollu viime päivinä ihan mahdoton. En oo saanut karkkia pois mun mielestä. Kaikki ihanat kirpeät maut, ahhh niin hyvää. <3 Otin missioksi löytää täältä jotain kirpeää tyydyttämään mun makeanhimoa ja löysinkin yhden merkin, joka lupaili oikein että "super acido". Jes, kuulosti ihan täydelliselta. Ostin pussillisen ja laitoin malttamattomana ensimmäisen karkin suuhuni.. Odotin, maistelin, odotin ja maistelin kunnes karkki oli jo syöty. Siis mistä kohtaa tää on muka kirpeä???!!?!? No ei mistään. :(
Siitä lähtien mä en oo saanu karkkia pois mun mielestä. Nyt varsinkin kun olen raskaana niin on ihan ok, että mä välillä sallin itselleni herkkupäivän jos toisenkin. On ihan kamalaa, etten mä nyt pääsekään toteuttamaan mun mielihaluja. Oloa ei myöskään helpota se, että oon koko aamun googlettanu kaikkia ihania karkkeja ja kuolannu ruutua niin pirun nälkäisenä. Löysin jonkun nettiliikkeenkin, jossa ne myy kaikkia mun lemppari herkkuja oikein isoissa rasioissa. Toimittaiskohan ne tänne Argentiinaan saakka?? :D Mun on oikeasti PAKKO päästä syömään ihania kirpeitä irtokarkkeja tai tästä ei tuu mitään. Ah, omenaremmit, kirpeät kiinalaiset, ufokarkit ja missä X:t. AJATTELEN TEITÄ KAIHOTEN!!

Ostin pahimpaan makeanhimoon pari toffeekarkkia ja werther's originalia mut eihän ne nyt aja ollenkaan samaa asiaa. Rakastan sitä fiilistä kun syön pussillisen irtokarkkeja ja tulee oikein tuskanhiki pintaan kun kirpasee niin perkeleesti. :D

Onko tää normaalia, että raskauden aikana tulee tämmöisiä ihan tajuttomia himoja, jotka on pakko toteuttaa? Ei noi karkit ennen mulle aiheuttaneet tällaista pakkomiellettä. Nyt antaisin vaikka oikean käteni noista ylläolevista herkuista.

English: Oh my god, I'm about to explode!! I am pregnant and I have my right to eat candy if I feel like it. Finland is full of sour candies and I love them!!!! And I REAAAAAALLLY wanna have them. Why don't they make those here? Argentina is all about dulce de leche and alfajores - THE OPPOSITE. Can somebody please send me a huge package of those candies ^ ?? I'm desperate here.

5 kommenttia:

  1. Raskaudesta ei ole kokemusta, mutta sulla on täysin mätsäävä karkkimaku mun kanssa :D. Kirpeitä syödään silloinkin, kun hampaat narskuu ja kieli on ruvella. NAM!

    VastaaPoista
  2. Rupesipa tekemään mieli pääkallokarkkeja.. tuli vesi kielelle! :)
    Tilasin kerran Kanadaan Fazerin sinistä epätoivoisena sellasesta suomalaisesta nettikaupasta.. en kyllä ole varma miten Argentiinaan tulis perille! ;)

    VastaaPoista
  3. Hahah, joo toi on perus, että kieli ihan haavoilla mut silti maistuu :D

    Ei vitsi mun on kyllä pakko ottaa selvää saisko tänne asti toimitettua. Oon valmis maksamaan vaikka kunnon postimaksut kunhan nyt pääsen eroon tästä tajuttomasta karkin himosta. :D

    VastaaPoista
  4. suomikauppa.fi oli se mistä tilasin.. :)

    VastaaPoista
  5. Vuhuu, kiitti! Meen samantien kattomaan! :D

    VastaaPoista