maanantai 29. elokuuta 2011

hengaan siel hengaan tääl

Viime päivien meininkejä ja tekemisiä. Kaikenlaista on tullut tehtyä ja synttäritkin oli hetki sitten. Mukavan tasapainoisesti sekä lanedilua rentoutuen että kaupunkeilua bilettäen. Kevät innostuksestakaan ei tuu loppua. Hengailin meidän naapurin pojan kanssa ja se opetti mulle espanjaa. Se oli tehnyt mulle oikein synttärikortinkin ja lahjaksi sain Meksikolaisen kiven. Meillä on tosi söpöjä naapureita. Ne on ihan fileissä siitä, että oon ulkomaalainen. Ne aina huutaa mulle "hello" ja se onkin sitten ainoa sana minkä ne osaa englanniksi.

Oltiin yks päivä tango festivaaleilla. Siellä oli oikein live bändejä ja tanssilattia. Täytyy sanoa, että argentiinalainen tango päihittää suomalaisen 6-0. Mentiin kuuntelemaan yhtä bändiä ja siinä vaiheessa kun ne rupes soittamaan  "hiljaa yössä" -kappaletta niin olin ihan että täh, ne on pölliny meiän biisin :D Oli sit kuitenkin vissiin toisinpäin... Mehän se biisi pöllittiinkin(?).


english: Well.... nothing worth to mention. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti