sunnuntai 28. elokuuta 2011

muummaammustikoita

Sieltä se kevät pikkuhiljaa tulee! Se on täyttänyt mut jollain ihan ihme energialla. Viime päivät on menny ihan vaan hypettäessä kaikkea mahdollista. On niin ihanaa asua maalla mutta kuitenkin niin lähellä keskustaa! Innostuin kasvimaa ideasta ihan tajuttomasti ja päätinkin samantien alkaa kyntämään itselleni sellaista. Olisihan se ihan mieletöntä päästä nauttimaan oman maan herkuista. En oo ikänä ennen harrastanut tällaisia puuhia, joten vähän jänskättää miten tässä käy mutta ainakin toistaiseksi oon ollut tosi hyvä äiti. <3 En millään malta odottaa, että kesä tulee ja voin viettää kaikki mun päivät tuolla meidän takapihalla. Nytkin on jo niin paljon kevättä rinnassa, oon istunut koko päivän auringossa ja hymyillyt. Tuntuu jotenkin niin oudolta tää, että syyskuun tulo merkkaa kevään saapumista. Sehän menee oikeesti just toisinpäin. Syyskuu tarkoittaa syksyä. :P

Porkkanaa, tomaattia, ruohosipulia ja salaattia.

Piaa tais mun jutut tylsistyttää.

Voih, haaveilen myös marjapuskan kasvattamisesta (mustikoita, nammm) mutta en tiedä onko se mitenkään mahdollista. Tahtoisin myös hommata oman kanan joka munis meidän perheelle hyviä luomumunia. Menee ehkä vähän överiksi tää mun kevät intoilu.

english: I just made a little garden plot on out backyard. I'm growing carrots, tomatoes and lettuce. I really hope they will start growing well and giving us nice harvest during the summer. Oh, I can feel how the spring is coming, I'm full of happiness and excitement. Everything is so damn lovely right now! :) I wish this feeling would remain forever.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti