sunnuntai 11. syyskuuta 2011

aloe vera

Aurinko paistaa ja vettä sattaa, taitaa tulla kesä. Vai onko se kevät? Oon makoillut joka päivä mun rakkaalla aurinkotuolillani ja nauttinut auringon porotuksesta. Oon itseasiassa jo vähän ruskettunut ja naamalle tulee joka päivä enemmän pisamia. Mun ihon kanssa on hankala ottaa aurinkoa kun sillä on tapana kärähtää ravun punaiseksi ihan liian nopeasti. Mä en voisi koskaan ottaa aurinkoa ilman rasvaa, en edes puolta tuntia, koska muuten tulee ikävyyksiä. Siispä aurinkorasva on mun best friend ja samoin after sun. Tällä kertaa mulla on käynyt super hyvä munkki, koska meidän pihassa kasvaa aloe veraa. Sitä on kiva ruikkia naamaan joka päivä. Se on super tehokasta ja kaikki after sun voiteethan usein just sisältää aloe veraa. Mä saan siis nauttia siitä ihan luomuna. Toivotaan että se takaa mun kauniin ruskean ihon jokavuotisen palamisen sijaan. Peukkua pystyyn! Olis muuten ennätys jos tänä kesänä en palais kertaakaan. Sitä onnea mulle ei oo koskaan ennen suotu.


English: We have aloe vera growing on our yard. That's a perfect thing to put on your face after a long day in the sun. Me likey!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti